bsratoprak Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim. Gece uyurken bazen sağ tarafa doğru dönüp uyuyorum. Devamlı sol tarafta uyumak rahatsız ediyor. Sizce sakıncası var mı?
Mkrrm bsratoprak ben doktoruma sormuştum canım sağa dönüp uyuyabilirsin sadece sırt üstü uyuma demişti bazen bende sağa dönüp uyuyorum
Sakire bsratoprak aşırı bir sakıncası yok canım. Sonuçta gece uyurken hangi pozisyonda olduğumuzu bilemiyoruz sürekli bunu kontrol edemeyiz. Çok kötü bir etkisi olsa mutlaka birilerinden duyardık diye düşünüyorum. Ama bende normal şartlarda sola yatmaya çok dikkat ediyorum
Ozgemlym bsratoprak ben de sürekli sol da yatamıyorum ve gece hangi pozisyonda yattığımızı takip etmek cok zor malesef birde kızım sağolsun rahatsız olunca tekmelemeye başlıyor zaten 26 haftalığız bizde ☺️
Nur0653 bsratoprak gebe okulunda bize 28 haftadan sonra sırtüstü yatmayın sağ ve sol taraf da yatabilirsiniz dediler
Eminegul89 Kızlar neden özellikle sola yatmalıyız ?14 haftalığım sadece sırt üstü yatabiliyorum sağ ya da solda çok midem bulanıyor uyuyamıyorum.benim işin de geöerşi mi özellikle sola yatmak?
Dnizsah Eminegul89 sırt üstü yatmamaya çalışın o şekilde bebeğe giden kan akışını durdurmuş olursunuz. Bacaklarınızın arasına bir yastık koyup sol tarafa doğru uyumaya çalışın
Dudus Eminegul89 şimdi sorun olmaz ama sol tarafta bebeğe kan akışı daha iyiymiş sırt üstü rahim ve bebek büyüdükçe beldeki damara baskı olurmuş buda tansiyon tetikliyomuş sağda damara baskı olurmuş ama yatılabilir en iyi sol bebek için ☺
minikkurabiyem2019 Ozgemlym de banu cifci de okumustum sola yatınca bebek harekete gecer sanmayınki rahatsız ettim diye aksine bebek mutlu oldugu için hareket edermiş oh yerim rahat diyor 😂
bsratoprak Ozgemlym a maşallah Allah hayırla kurtarsın hepimizi inşallah😊 evet uykuda devamlı dönüldüğü için çok farkedilemiyor maalesef
SumAsel minikkurabiyem2019 ben sağa yattığımda çok hareket ediyor, sol da çok nadir, ben de tam tersini düşünmüştüm rahatsız mı oluyor acaba diye sağ tarafta 😂
Ozgemlym minikkurabiyem2019 sağa yatıncada yapıyor 😂 bizimki hep rahat ozaman yeri geniş sanırım 😂😂 yada rahatına çok düşkün olcak 💕
Ozgemlym bsratoprak teşekkür ederim canım amin hepimizi rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla sıhhatle gelsin bebekler 🙏☺️
Emineozl 20 haftalık hamileyim ve sadece sağa sola yatmaya çalışıyorum fakat çok fazla uyuşuyor yanlarım normal mi bu yüzden hiç uyuyamıyrum
Ozgekrmn bsratoprak Canım sağa ve sola yatabilirsin sıkıntı yok. 33 haftalığım sağa da sola da yatırıyorum. Çünkü sürekli sola yatınca artık hissetmiyorsunuz 😞