Umutsuzluğa kapılmayın diye yazıyorum. Ben 39 yaşında 28 haftalık anne adayıyım. Eşim de 50 yaşında. 2. Evliliğim... İlk evliliğim 7 sene sürdü ve çocuk olmadı. Aradan geçen 7 seneden sonra 2. Evliliğimi yaptım. Evliliğimizin 2. Senesinde sadece merak etiğimiz için eşim sperm testi yaptırdı ve bebek olma ihtimalinin sıfır olduğu söylendi. Aslında çok da istemiyorduk ama merak etmiştik. Evliliğimizin 2.5 Senesinde hamile kaldığımı öğrendim tabi biz şok!! 6 haftalıkken düşük yaptım. Değerlerin düşük olması sebebi ile sağlıksız bebek olduğunu bu sebepten düştüğünü söyledi doktor. Ve tam 1 sene sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendim. Bize ikinci şok! Çok umutlanmadan doktora gittik. Herşeyin yolunda olduğunu söyledi. 28. Haftadayız ve çok şükür şimdilik herşey yolunda.
Herşeyin bir vakti zamanı var, Allah u Teala nasip edecekse OL diyor ve oluyor. Kafanıza takmayın. Allah’a tevekkül edin. Ve en önemlisi hayırlısını isteyin.
O isteyince imkansız diye birşey yok.
Rabbim hepimiz için hayırlısını nasip etsin.
Selametle ...