eymen08arass benimde son 3-4 gündür aynı sürekli hergün hastaneye gidip nst cekılıyorum aşırı hareketli kalp atışları çok hızlanmış hiç durmuyor rahat veremiyor kıpır kıpır sürekli Dr. doğum süreci başlamış olabilir ama kordon bası yapıyor da olabilir dedi çok yorduk bu hafta seni evde dinlen 2 gün cuma gel dedi hareketlerini takip et dedi kuş gibi çırpınıyor resmen yavrum içerde