Mkrrm Rapunzel2019 en güzeli canım bende öyle bi iş yapıyorum duşa giriyorum yemek yiyorum yedikten snra yine duşa şu kuşu gibi oldum 😐😂
Yasosss Mkrrm aynen klimasız ortamda bana da fenalıklar basıyor 36+5 iz bizde havalar ısınmaya başladığından beri böyleyim amaz
DoraveDuru Denizinannesi1 nerede yasiyorsunuz da böyle oluyor ben Antalya'da klimanın başında ayrilmiyorum bayramda Kırıkkale ye gidecem orada da yokmuş evlerde ne yaparım bilmiyorum