Sayrkann Ksknsy aynen bende 28inci haftadayim kafasi asagida dedi zaten belliydi surekli sık sık idrara cikiyordum. Düşecek gibi oluyordum . ama belki de o an geldigi pozisyondut
Duru Bogannesi ben de sizinle ayni durumdayim 34 haftaligiz hala donmedi.kafasi midemde resmen elimle kafasini cok rahat hissediyorum.dogumuma 2 hafta var yaklasik.donmesi icin yapilacak bi seyler var mi tecrubeli arkadaslar bilgilendirir misiniz