Bogannesi Haftamadym be bebeğim donmedi hala doktorda 36 ya kadar dönmzse sezayan dedi sizinkiler ne zamn dondu
fdmozcmn Bogannesi bizde 32. Hafta da calışır raporu almaya gittiğimizde dönmüş demişti. Tekrar terse dönmezz değil mi 🙄
Zuzu Bogannesi benim de 32 de gittiğimde dönmüştü 🙈 ama ne kadar geç dönerse bence o kadar iyi çünkü inanılmaz baskısı oluyor alt tarafa
Duru Bogannesi ben de sizinle ayni durumdayim 34 haftaligiz hala donmedi.kafasi midemde resmen elimle kafasini cok rahat hissediyorum.dogumuma 2 hafta var yaklasik.donmesi icin yapilacak bi seyler var mi tecrubeli arkadaslar bilgilendirir misiniz
Sayrkann Ksknsy aynen bende 28inci haftadayim kafasi asagida dedi zaten belliydi surekli sık sık idrara cikiyordum. Düşecek gibi oluyordum . ama belki de o an geldigi pozisyondut
Svcnn Ceku bende 31 haftada kontroldeydm donmesyle ilgili.hc bse demedi doktr durusu yan gbi dryrdu sanki
Smeyye135 Ceku aynen canım bende öyle düşünüyorum ikisinden birinden vazgeçicem artık yada eşimi vazgeçiricem🙂
Rumeysa5454 34 de dönmüştü ama azönce geldim kontrolden 37+5 haftalıgız kafasını yukarı çıkarmış 😔 suyum fazla oldugundan çok hareketli dedi doktor inşallah tekrar normal pozisyonu alır 😞
Bogannesi Bogannesi canım ben donmez dedim ama tekrar donebilyomuş baksana donenler varmş hiç duymamaştm daha önce
Rumeysa5454 Bogannesi yani normal hareketlerini hissediyorum ama en çok ayaklarını hareket ettirdiği için normal pozisyonunda ayaklarını kaburga altında hissediyordum. Şuanda sol boşluğumda ayakları 😔