Flowwwer Merhaba, 32 de çalışabilir raporu aldım. 37 de izne ayrılacağım. Peki doğum yaptıktan sonra alacağım ödeneklerin hepsi maaş hesabıma mı yatacak yoksa PTT'den mi alacağım?
Hamileliğim döneminde aldığım istirahat raporunun ödeneğini PTT'den almıştım.
Süt parası, Çocuk parası ve doğum parası hepsi birlikte mi yatıyor?