Siner Ozge3747 amin inşallah. Özelde sürekli gittiğim doktor var sordum okullar açılınca sıkıntı olur mu ayakta kalmak diye onu ozaman tekrar değerlendiririz dedi. Gerek görürse kendisi de riske atmaz heralde
Ozge3747 Siner Yani sıkıntılı bir durum görürse riske atmak istemez bence de. Umarım sıkıntı yaşamazsınızz☺️
Leyla9292 Yagmur11 ah ah birde gel bana sor ALLAH im zaman ilk günden beri durmuş geçmiyor resmen yirmi haftalık oldum şimdi zehir gibi geçti kusmalar kilo kayıpları kış aylarını sevmem hiç şimdi kış gelsin diye dua ediyorum.
Yagmur11 Aysekral son zamanlarda İnsan daha çok sabırsız olur aslında annelik bize sabrı öğretiyor bi taraftan ☺️
Julej Yagmur11 Doğuma 2 hafta var ve resmen zaman durdu resmen dediğin gibi heyecan bastı çok uyuyorum resmen geçsin diye 🤔
Yagmur11 Julej benim annem diyor uyu uyuyabildigin kadar doğunca uyuyamıyosun ama İnsan işte uyuyamazda demekki sadece ben değilmişim sabırsız anne ☺️☺️😂😂
Semaaonursnmz Yagmur11 ya bende 24 üm cidden artık hiç bitmicek geçmicekmiş gibi geliyor oğlumu hissettikçe heyecan daha da artıyor 🙈 bi an önce hıxlıca geçse zaman ben mecbur hep uzanmak zorundayım erken doğum riskim var hep yatmak da zorluyor artık 😞
Yagmur11 Semaaonursnmz çok geçmiş olsun anlayabiliyorum zordur illa ki yatmak sürekli inşallah sağlıkla alırız kucağımıza oğluşlarımızı ☺️