Siner Ne kusuru estağfurullah☺️ evet öğretmenim, bebeğim tüp bebek ve riskli gebelik olduğu için tüp bebek sürecinden beri raporluyum. Yani ikinci dönem hiç okula gitmedim. Okul çok yoruyor ve zaten riskliyseniz daha fazla risk yaratıyor. Ben ilk zamanlar tüp bebek olduğu için gitmedim sonrasında da serklaj yapıldı erken Doğum riskim vardı. 3 sefer 30 günlük heyet raporu aldık, 2-3 hafta da normal rapor aldım o şekilde dönemi kapattım. Normalde heyet raporu sıkıntılı, vermiyorlar ama benim gerçekten ihtiyacım olduğu için sorun yaşamadım hangi doktora gittiysem verdi zaten serklajlıyım deyince.