Alessia sormadım daha doktora gitmedim ama tekme, hıçkırık gibi bişey değil. Nedense beni endişelendirmedi. Bi kaç kişiden daha duydum sanırım ondan😊 ama gidince sorarım ben doktora bilir sanırım sebebini. Acaba dönüyo bebek falan ondan mı ne ben de bilmiyorum ama eskiden yoktu. Hareketleri aşağıda hissederdim ama şimdi göbek deliğimin üstlerinde daha yoğun hissediyorum