feyzaa34 üzülme canım, inşallah kilo alıp haftasına yetişir 😊 Etrafımda Doğum yapan herkes bebeğini 3700-4200 arasında doğurdu bu yüzden moralim bir ara o kadar bozuldu ki kendime kızıp duruyordum. sadece kendim için yiyorum, tek yaptığım şişmanlamak falan diye 😑 Sonradan ne zaman süt ürünlerini fazla yesem bebeğin de kilo aldığını gördüm. Süt ürünleri yediğimde haftada 300 gram alıyor ama yemeyince 100-150 gram 🥺 o yüzden nesquik aldım sütle birlikte sabahları ve akşama doğru yiyorum. Bir de dondurma, yoğurt, ayran sürekli tüketiyorum. Çok şükür şimdi kilosu gayet iyi 🥰 Sende kendini üzme, düzelecek inşallah 🙏🏻