Bertevc bende sadece bel ağrısı olmuştu daha öncedende işini kötü yapan bi doktora denk gelmişim. kadın bana bebeğin erken doğabilir hatta ölebilir dedi. meğersem sadece idrar yolu enfeksiyonum varmış. ilaç kullandım ve geçti. o doktora gitmeyide bıraktım. özel hastaneler para tuzağı yeminle 🤨