Merhaba arkadaşlar, bugün işyerinde kahverengi renkte kanamam oldu hemen doktorumu aradım ve muayene için çağırdı, muayenede rahim ağzı kapalı ama rahimde kasılmalar tespit etti, şimdiye kadar en ufak sorun yaşamamıştım ama şuan erken Doğum riskim var, bebeğin akciğerlerini geliştirmek için enjeksiyon oldum 24 saat sonra tekrar yaptırıcam, Cumartesi kontrolüm var ozaman kadar sadece tuvalet için kalk herşey yasak dedi. Bu durumda olup süreciniz nasıl ilerledi, 38-40 haftayı gören var mı ?