BurcuDoanKse bende 3 gun yattim dogum servisinde enfeksyondan hemsirelerde yada doktorlarda bi problem yok dedigim gibi zaten bi gidip gor bence :) afilli oda olmasina gerek yok penceresi olsun arada disariyi gor mesela .. yada 10 kisi tek bir tuvaleti kullanmasa mesela..
Yeni dogum yapmis 3 hasta ayni odada yatip biri bebegni susturdugunda digeri aglamaya baslayinca hepsi birden koro halinde sicramasa mesela yada azicik temiz olsa yeterli olur bence insani sartlarda.. biz nazilliliyiz orda devlet hastanesinde yapariz her isimizi ama nazillide saglik ocaklari bile buranin devletinden daha iyi durumda.. sende krar vermeden once bi git gor dogumunu orda yapicaksan.. ve isin en aci kismi esin cocugunu gunde 2 saat sadwce ziyaret saatinde gorebilecek.. aslinda cok afilli seyler degil bence istenenler insani sartlar sadece..