biiiidamla hic duymadim Huseyin Başı ahuda da yucelendede oyle bi doktor yok ama?
Marmaris devlet hast. Yeni yerine tasincakmis ihalesi alinmis o yuzden suan hicbirsekilde yatirim yapilmiyor calisanlarina birsey diyemem ama ben cok kotu buldum hastane odasinda tuvalet yok butun doguranlar yada enfeksyonlu hastalar icin dogum servisinde tek bir tuvalet var onu kullaniyor herkes tek tuvalet derken gercekten tek bir klozet var.. tv yok .. telefon zor cekiyor.. pencere yok etrafa bakyim hava alayim sansin yok .. yan odamda iki yenidogan vardi biri susuyor biri agliyor digeri onun aglamasina uyaniyor butun gece uyuyamadilar cok zor .. dogum odalari tek kisilik olmali bence.. kesinlikle imkan yarat ve ozelde dogum yap derim..