Bkr-efe bi defa şırınga ile mama verildi ilk gün. Bol bol sütun gelmesi icin emzirmek gerek. Ilk zamanlar masaj yaparak sütü göğüs ucuma topluyordum ucunu sıkıp süt çıkarttık oyle bebeğe veriyordum. Zaten 2 ya da 3 gün kolostrum denen önsüt geliyor sarı ve kıvamlı bebek emdikçe süte donuyor sütünüz. Öyle foşur foşur süt beklemeyin ve o sarı süt çok ama çok değerli doğal antibiyotik. Onu es geçmeyin emzirin lütfen