Bence sütun ilk günler gelmez diyenlere kulak asmayın ben ne biberon ne de emdik almadim yanıma. Dedim doğum yapacam ve çocuğumu emzireceğim iki gün kaldim hastanede iki gün de sıfır uykulaydım ısrarla emzirmeye çalıştım ebelerden, hemşirelerden destek aldim şükür ki enzirebildim. Zaten ikinci günü duş alıyorsun sütun iyice iniyor. Ama sıcak havlu ike de masaj yapabilirsin düş almadan önce. Bol bol kayısı kompostosu icin ki hem gazınızı çıkarmada hem de diğer işlemi yapmada yardımcı olsun. Ben ilk gün her ikisinin de yaptim. Uyusuklugunuz geçtikten sonra yürüyün, bol bol yürüyün. Ilk gün hastane veri bezi sonra repens kullandım. Bol alın yanınıza kanama çok olacağı icin şık değiştirmek gerekecek. Uzun bırakmayın rahim açık olacağı icin enfeksiyon kapma riski yüksek. Ağrı olayi kişiye göre değişiyor. Benim biraz fazlaydı şükür şuan iyiyim 13 gün oldu doğum yapalı. Alt üst takım yerine gecelik alın cok daha rahat oluyor hem emzirme açısından hem de hemşireler bezini değiştirmek icin geldiğinde kolay oluyor. Ben ilk duşumu hastanede aldim o yüzden havlu alın ayrıca el havlusu da alın b3n emzirme çalışmalarında acayip terliyordum yüzünüzü silmek için iyi oluyor. Rahatlıkla gideceğiniz terlik alın mutlaka bu cok önemli. Bol sıvı tüketim kan kaybı olacağı icin. Lansonish gögüs kremi
ve pedini alin ilk gunler biraz acima olacak her emzirmeden sonra kremi surun baya rahatlatiyor ama ebe ve hemsirelerden emzirmek icin aldiginiz destekler cok onemli dogru emzirmek gögus ucunuzu kurtarir ☺ Aklıma gelenler bu kadar uzun oldu birazcık