LeylaCan Gamzebyr sizinde kasık kısmı ve bacakların iç kısmı ağrıyor mu ya özellikle çok yatınca veya oturunca
Gamzebyr LeylaCan çok oturunca oluyor bende sağ kasığım ve göbek altım ağrıyor sağ kasık bölgemde kafası varmış bugün öyle dedi doktor muhtemelen ondan oluyor
Akfth Yq benimde karnim kasiliyor icten sanki siskinlik hisseidyorum 29 haftadayim Doktorum eylule kadar dolu 😬😬 Kanim 10 a dusmus bugun aile hekimine baktirmistim ama cok rahatsiz edici karnim gerik gibi rahatsiz edici cok neden oyle bilmiyorum
Gamzebyr Akfth başka doktora git En azından için rahat eder kuzum ama bende de vardı işte gittim ağrının olduğu yerde kafası varmış ama sürekli olmuyordu arada oluyor