R_Arslan kuzum bende 37+6 oldum karin agrisi ishalle gittim ufak ufak sancilarim cikti acilmam hic yokmus serum verdiler bide ishal icin ilac verdi gonderdi dun yine rutin kontrole gitttim gelmeye niyeti yok bu kizin dedi doktorum bekliyorum dua edin de ya bayramdan once yada bayramdan sonra gelirr insallah hayirlisiyla😊