Gunaydinn kızlar bende 37 haftaligim arada mide bulantısı yaşıyorum mide yanmam geri geldi sabahları yürüyüşe devam ama arada adet ağrısı ve afedersiniz kukumda batma oluyor 38. Haftaya kadar acilmama bakmayacak doktor inşallah saglicakla kolay normal bir doğum yaparız. Kavusacagimiz anı düşünelim hep pozitif olalım hissediyor minişler 🤗🌺