mucizebekleyis
Regl dönemim geçmişti. Eczaneden test aldım ve pozitif çıktı hemen doktora gittim. Kan testinde de pozitifti.Daha küçük olduğu için kese gözükmedi yani 5 haftalıkken.(1 hafta sonra) 6 haftalıkken tekrar gittim kese göründü.O zamana kadar bi belirtim yoktu ama 6. haftadan sonra mide bulantısı, halsizlik ve göğüslerde hassasiyet olmaya başladı. Şuan 7+4 günlük hamileyim. 🙂