Busbus Cigdem33 benimde 5 haftalıktı gittiğimde son adet tarihime göre kese görüldü 2 hafta sonrada gittim dün Yani hareket yok kalp atışı yok dedi. Dedim ama geç döllenmeden sebeb olmaz mı bekleyelim biraz yok dedi olmaz okuyorum kimi 10 hafta kalp atışı duyduğunu yazıyor
mucizebekleyis Cigdem33 Kanamayla birlikte ağrım çok fazlaydı. Hareket edemiyordum zaten. Vücut kese normal olarak gelişmediğinde otomatik olarak onu dışarı atar demişti doktorum kürtaj olmadım çok şükür
Busbus Benim hesabıma göre birliktelik tarihine bakarsam 6 haftalık ama dr ler son adet tarihine bakınca 8 hafta oldu
Cigdem33 Ayse1608 tahmini 5 haftalık kese küçük dedi 5 yada 6 mm kadar dedi 2 hafta sonra gel şuan için sağlıklı oluşum dedi bilmiyorum ama içim rahat değil
BraAkayBulut Bende daha dün doktora gittim arkadaşlar dört hafta dört günlük gebeymişim. Pek belirti yaşamıyorum açıkçası şu anda sadece biraz daha fazla uyuyorum normale göre. 4 mm imiş kese oluşmuş fakat kalp atışları on gün sonra anca belli olur dedi
BraAkayBulut Cigdem33 teşekkür ederimm inşAllah Rabbim isteyen herkese sağlıklı hamilelikler nasip etsin
Busbus Cigdem33 yok kanamam düşüş belirtisi de yok. Fakat geç döllenme olduğunu söylediği halde son adet tarihine hesap yapıyor. Ama senin doktor 1 hafta sonrasını hesaplama yaptı diyorsun benimki öyle yapmadı da
mucizebekleyis Busbus Canım düşük kanama ve ağrı ile başlıyor. Eğer böyle bir şikayetin yoksa biraz kendini sakin tutup bekle bence. Geç döllenme olabilir farklı bir doktora muayene ol istersen
Busbus mucizebekleyis yok canım ağrım kanamam yok pazartesi gideceğim eğitim araştırma hastahanesine özele gittim ne oldu dr moral bozdu sadece 🙁