Asrinayaz Yavuzum1202 şimdi canm bn ikili taramaya gidicem ağustos 20 gibi gittiğimde mantıken 12 haftalık değil 11 haftalık olcam sıkıntı olur mu ki 🤦🏼♀️
Yavuzum1202 Asrinayaz genelde 12 de yapıyolr ikili testti uygun degılse 1 hafta sonra tekrar gidersin