Bccsn ya artık bilmiyorum ne yapacağımı doktor 42 ye kadar bekleyelim diyor. Beklemek istemiyorum açıkcası. Sonuçta çocuk kilo alıyor durdukça Perşembe kontrolüm var suni ile açılırsam suni verin dicem olmadı sezeryanı göze alıyorum dicem ve artık tüm aklım Doğumda piskolojim bozuldu 🤷🏼♀️