R_Arslan hilaliminannesi olur gibi dedigim gibi hareket et yuruyus falan yap bol bol 11 hurmayi kaynat suyunu iç dogurursun yaknda🤗
Emirfaruk hilaliminannesi ilk doğumumda benim senin gibiydi ama beni hastaneye aldılar suni sancı vermişlerdi
hilaliminannesi Emirfaruk canım çatı muayenesi çok ağrı yaptı mı kendimi ağrıya hazırladım fakat bu kadar tahmin etmemiştim canımdan can aldı sanki tekrar çatıya girmeye korkar oldum sence muayene eden kadındanmidir
Oglusannesii hilaliminannesi canım mide bulantım bir kez mi oldu kasık ağrının şiddeti ve sıklığı nasıl her ikisi bendede var ama ciddiye almadım çünkü çooook az
hilaliminannesi Oglusannesii 2-3 gündür mide bulantım vardı canım gündüz iyi oluyordum fakat 2 gündür geceleri kasikta ağrım vardı hafif hafif bugün gittim çatala çıktım 2 cm açıklığn var dogumun başlamış bu hafta olabilir belki dedi bilmiyorum artık şimdide saate bir felan vuruyor
mucizem_oglum hilaliminannesi şuan bende bir merak yorumlara bakyrm çünkü dün akşam üstü hafif pembemsi bir akıntı geldi belime sancı vuruyor kasıklarmda baskı var özel bölgemin kemikleri sanki ayrılıyor gibi bir sancı ve agrı var sol bacağım çekiliyor sanki yürümekte zorluk çekiyorum ve birine soruyorum normal diyor başka birine soruyorum hemen hastaneye git diyo napcagmı şaşrdm 37 haftalgm
Emirfaruk hilaliminannesi yok canım çatı muayenesinden bende korkuyorum🙈zor oluyo biraz bunda henüz olmadım
ozgurhayalim hilaliminannesi ben dün oldum sonra avm ye gittik eşimle gezdik kahve ictik. Kendini kasma dedi doktorum aman ne kascam doğumdan zor olamaz dedim😁
Oglusannesii hilaliminannesi iki gün önce gece mide bulantısından uyuyamadım dün gece de düzensiz aralıklarla çoook hafif bi şekilde kasığımda ağrı oldu ama onun dışında bişey yok :((( bayramda olmasından korkuyorum :(
mucizem_oglum hilaliminannesi tamam canm şuan hala sancı çekiyorum uykum var bu sancıyla imkansz gidişat böyle olursa ambulans çagrcam
Kerem_alyadua hilaliminannesi 2cm acılmayla seni neden eve yolladılarki birandada acılman olur 1 hafta sonrada takip etmeleri lazmdı zaten zamanın gelmiş
hilaliminannesi Kerem_alyadua istersen yatış verelim dedi canım ben kabul etmedim evde çekmek istedim sancimi orda kalsam hastane ortamı çatı muayenesi yapıp duracaklar sıklığı artarsa gideceğim
mucizem_oglum hilaliminannesi sabahı zor ettim cekebildigim kadar evde cekiyim dedim şuan hastaneye gidiyorum
kz_kevser Amin insALLAH dogum ani gelmisse Rabbim tez elden kurtasin sag sagkim kucaklariniza almayi nasip eder insALLAH biz daha cok kucugu 13+4 😊 Rabbim bizede o gunleri gostersin🙏
Zelalzelal Emirfaruk çok rahat hiç acımıyor hatta belli bile olmuyor sinek ısırığı gibi tabi yapacak kişiye de bağlı
ozgurhayalim Bende dun cati muayenesi oldum. 38+3 2cm açıklık var dedi. Bakalım yoksa cuma suni verecek😑