Cevap verenler iyi dilekler de bulunuyor aslinda. Baziları cok ısrarcı. Baska bir forum sitesinde denk geldim. Cift çizgi çikmiş bariz. Hamile olabilir miyim diyr soruyor. Simdi bu testi aldigimizda hepimiz kullanma talimatini okuyabiliyoruz orda yaziyor. Tamam heyecani anlarim. Ben de yazdım kendisine. Teste çift cizgi ciktiginda pozitiftir diye. ( kagitta da aynisi yaziyor) .tekrar bana soru sormuş. Kesin mi diye . Yani ne diyeyim simdi. Kesin oldugunu doktor bile kan tahlili ya da ultrason olmadan bilmiyor. Cevap vermedim tabi bunlari yazip.kalp kirmamak için. Yanin yazandan çok yazdirana da bakmali