Kızlar ben yeni hamileyim ve birkaç haftadır bu programı kullanıyorum bir süredirde forumdaki tartışmaları takip ediyorum ya şuna aklım ermiyor mesela biri bi test atıyo ve hemen yorumlar yağıyor kesin hamilesin tebrikler hamilesin veya başka bir konuda kesin şöylesin böylesin. İnsanları tecrübeyle bilgilendirmek veya fikir sunmak çok güzel ama bazen kesin denen şeyler olmayabiliyor yani karşı taraf için herhangi bir hayal kırıklığı hiç akla gelmiyor mu bu yorumlar yapılırken? İnanın ağzım açık izliyorum 🤦🏼♀️