Mrb kizlar 36+4 haftalik hamileym cuma gunu doktra gttim ve bebegim 2 900gr olmus yani bana zayif gelio dguma 24gun kaldi o surecte daha kilo alirmi acaba sizin bebisleriniz ne durumda bebgin kilo almasi icin ne yapabilrim simdiden tesekkr ederim🙏🏻❤️