seymaaygunsafca merhaba kilosu iyi bence yani üzülmeyin bazı doktorlar karşıdaki anne adayının hassas oldunun bilincinde olmuyo benim ikiz birisi 1700 biri 2150 gr fark var dedi küçük olanı takibe alıcaz dedi ama haftasıyla uyumlu dedi saçmalık degilmi okadar fark varken haftasıyla uyumlu demesi ben takılmadım çünkü kilo önemli ama saglıklı olması daha önemli ztn daha 33 haftaymış doguna kadar 2700 leri bulur sanırım sen kendini üzme 🥰