vuslatim34 [url=https://hizliresim.com/EOy3Gq][img]https://i.hizliresim.com/EOy3Gq.jpg[/img][/url] test sonucum bu sürekli soruyorum ama ne yapayım beklemek çok zor.Kan testim negatif çıkmıştı. Bugün yaptım 1 saat sonra böyle oldu.Sizce var mı gebelik
Mesa33 vuslatim34 benim de sonucum yaklaşık böyleydi. Bi saat sonra mı böyle oldu normalde en geç 5-6 dkda ikinci çizgi oluyordu canım. Onu anlamadım. Ama şu görüntü bariz hamilesin diyor. Ama bi saat sonra böyle oldu diyince ben de arada kaldım. Acile gidip bi kan versene yine
Tugce1803 vuslatim34 bu test hep böyle gösteriyor inanma boşuna ben 4 tane yapmıştım 4 ü de pozitifti hastaneye gittim sonuç negatifti
kyr9324 vuslatim34 Canım bu albi markada bu sorunu çok yaşadım bekleyince hep çizgi oluşuyor 😒 heleki hemen çıkmadıysa kaale alma.İnşallah en kısa sürede yaşarsın
vuslatim34 Mesa33 Canım doktorum burda değil saglık ocagınada cuma günü verdim 2.0 çıktı sonucum .Birdaha istesem kan testi doktor bişey dermi .çekiniyorum tekrar demeye.
Ayse1010 Benimde ilk kanda net çıkmamıştı 1 hafta sonra tekrar bakalım dediler testlerimde de hep bitanesi silinikti tekrar bi kan testi ver onda netleşir
vuslatim34 Ayse1010 peki bir saat sonra böyle olması nasıl sence canım.iki gün önce yaptığım test duruyor ama o böyle değil.
Mesa33 vuslatim34 normal devlet hastanesinin acilinde de bakarlar sağlık ocağı şart değil ay koş git bi hastaneye inşallah vardır canım
Mesa33 vuslatim34 ben bundan önceki hamileliğimde adetim iki hafta geçti kan negatif çıkıyordu. Söktürücü bile kullandım. Bi hafta daha geçti idrar testinde hamile olduğumu anladım. Ama kaybettim hem pıhtılaşma hem de söktürücü etkisiyle kese bozultu falan filan neyse de kan testini yenile canım ya inşallah hayırlı haberler alırsın
Ayse1010 vuslatim34 Valla ben 2 tane yaptım 10 dakikaya belli oldu.1 saat sonrası için bişey diyemem.Bu testlere de %100 güvenilmiyo.Bence Cuma gittiysen Perşembe’ye kadar bekle o zaman git biraz daha netleşir
Gulsevm vuslatim34 hamilelik var gibi görünüyor canim yeni test alıp tekrar dene aynı çıkarsa birkaç gün bekleyip kan testi vermeye git hastaneye
Su16 Bencede var benim de ilk çıkmadı kanda ama belirtiler bariz ben burdayım diyordu çekinmiştim aynen bende ama hazırlayıp gücümü toparlayıp bidaha kan verdim ve evt yanılmamıştım senin bariz var çıkmış hayırlısı inşllh
vuslatim34 Su16 Yaa gerçekten mii.. bende öyle hissediyorum ama bir saat sonra böyle oldu o yüzden ümitlenmek istemiyorum çokta.
Sevdaoyku vuslatim34 canim benimde böyle olmuştu. Geç döllenme olduğu için hatta kanım da çıkmamış 😍 insallah vardır yaa bizi dr haberdar et