Bizde 8+1 😍 inşallah sağ Salim hayırlısı ile hepimiz kucağımıza alırız🙏 Bende cuma günü biraz yoruldum ev temizliği yüzünden sonra aile hekimine gittim kimliğimi unutmuşum iki kere merdiven çıktım indim o günden beri karnıma kramp giriyor nefesim kesilecek gibi oldu kaç kere şimdi biraz iyiyim ama göbek etrafında hafif kramplarım var inşallah rahim büyüdüğü içindir 🙏 perşembe kontrolümüz