Esesli Ilkbebek benim de oluyor. Kusmuyorum ama kussam rahat edeceğim sanki. Çok rahatsız edici. Ve canım hiç bişey istemiyor. Zoraki yiyorum ama bazen 2 lokma bile gitmiyo
Cocoshbasil HlyaHocaolu canım aynısı ben de uykumdan regl olcam ağrısıyla uyanıyorum senin de öyle mi?
BetlKurtToker HlyaHocaolu ben 6+6 da duymadık cuma günü yine gidicem normal mi acaba dr. Normal olduğunu söyledi ama
HlyaHocaolu EzgiGer ben şanslıyım o zaman 5aydır istiyorduk.rabbim aratmasın isteyenlere versin.onun minicik kalbi var güzel bebeğim♥💕