Mrvegrkan merhaba ben 7 yıl aylık igneyle korundum çokta güzel korudu yani hamile kalmadım hiç bi şekilde saglık ocakları ücretsiz yapıyo ztn 3 aylık çok mantıklı gelmedi bana arası çok koruması okadar yok düzensizlik yapmadı kilo vs hiç bir yan etkisi olmadı bana iğneyi bıraktım 1 ay sürmedi hamile kaldım ki igneyi bırakınca saglık ocagındaki hemşire ikiz kalabilirsin gebelik istiyosan dedi yok artık dedim inanmadımda bir ay sonra kan tahlili yaptırırken aynı şeyi tekrarladı ikiz falan hamile oldumu ögrendim bi baktım ikiz saçmalık falan dedim ama dogruluğu ne kadardır bilmem başıma geldi hemşirede ben demiştim dedi bu arada ailede ikiz yok bizim 🙈😊