Osgem2019 MrsG aslında haplarla ilgisi yok geri çekilme ile bile korunsn doktorlar 6 ayla 1 sene arası süre veriyor çünkü rahim boş çalışmaya alışıyor ve gelen spermleri yabancı madde olarak algılayıp dışarı atıyor yanı kalamaynlar haptan sanıyor sonuç olarak
DefneninMilasi Osgem2019 4 yıl hap kullandim kesintisiz her ay suan 33+6 gebeyim. Dogum kontrol hapini hala kullaniyordum hamile kaldigimda. Yani yok hap kisirlik yapiyor bilmem ne palavra daha birakmadan oldu.
MrsG Osgem2019 valla her Dr başka konuşuyor. Benim yıllar önce hormon tedavisi gördüğüm Dr ilgisi yok demişti. Şimdi bi Dr da gebe arkadaşıma koruma süresi ilacı bıraktıktan sonra da devam edebilir demiş.
12_yil_sonra Osgem2019 2 hemşire akrabanız var diye tüm tıp yanlış mı biliyor , güldürmeyin allah aşkına 😂 geri çekilme taş devrinde kaldı
Osgem2019 12_yil_sonra dediğim gibi benim ailem takan kişiler yanlış biliniyor işe yaramıyor demedim söylenen yan etkileri var ve ben tercih etmem ben de öğretmenim bu arada eşime güvenmeseydim de başka yöntemler kullanırdım size göre çok daha deneyimli oldukları kesin herkesin fikri kendine
Zeynepzeze Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir. İnatla bunu savunmanız çok ilginç. Sadece sperm değil zevk suyu da sizi hamile bırakabilir. Ama ne kadar anlatsak boş....
DefneninMilasi Mrvegrkan dogum kontrol hapiyla korundum ilk dogumumdan sonra 4 yil boyunca ve aralik ayinda dogum kontrol hapiyla hamile kaldim. Ona gire korunun 😅
Deniziimmm Mrvegrkan geri çekilme yöntemi ile tam 15 yıl korundum yine eşim korunucak😊 ikinci istiyerek oldu bi üçüncüsü Allahım olmayana versin inş.. Düşünmüyorum ☺️
Kerem_alyadua Deniziimmm bende 9 yıl aynı sekilde korundum şimdi 30 haftalık ikinciye hamileyim isteyerek oldu
Kerime47 HaticeNur7994 agrı olmuyor cnm cok korkutmuşlar senı 😂 ben daha dogurmadan esım ıkıncının temelını atalım dyr 😂😂😂
HaticeNur7994 Kerime47 aynen canım çok korkuttu beni ama takturcam kesin karar verdim sanırım adetken takılıyor degilmi öyle biliyorum bn adet olmayı bekliyrm o yüzden
Osgem2019 Kerime47 evet benim ailemde de takıyorlar ancak tercih etmiyorlar mesela kanama da çok oluyor hiç tercih edeceğim bir yöntem değil başka seçenekler varken
12_yil_sonra Kerime47 kim diyor adet düzensizliği oluyor diye ? Bakırlı ve hormonlu olanlar var . Bende zerre düzensizlik yapmadı . Biri bişey atıyor ortaya herkes o duyduğunun peşine gidiyor
Osgem2019 DefneninMilasi evet yani o engel olmaz tabi kullanırken bile hamile kalınmasını ilk defa duydum ama spiral takanlardada duyduk kondom kullananlarda da oluyor demek ki kısmet ama hap hasta edip engel olmaz yani
Minikuzum Gizem_miros tek değilmişim bnde oglum 4 aylikken ikinciye kaza sonucu hamile kaldim suan 33+4 oldum oglum 10 buçuk aylik cok zor gercekten heleki yardim edecek destek olacak kimsen yoksa isin cok zor bakalim dogumdan sonra neler olucak🤔
DefneninMilasi Osgem2019 spiral de kayabiliyormuş. Ben 3. Kesinlikle istemiyorum ama tupleri baglatmaya cesaretim de yok acikcasi. Hap +kondom yapip ultronu olustracagim bu sefer😂
Kerime47 Eltım taktı 5 aydır ama hala duzene gırmedı bız ozel bır klnıkte taktrdık doktor 6 ay dznsz adet yasıyacaksn dedı ve hala duzelmedı bır aydır lekelenmesı var
Benanneyim Gizem_miros o geri çekilme olayını bende güvenip yaşadım şimdi bebeğim 7 aylık bir buçuk aylık hamileyim rabbim bakma sabrını versin gerçekten erkeklere güvenilmez