Zisan14 Çok şükür bizim ki de çıkmış ☺️ Dr uma attım hemen.. sonuçlar iyi dedi sıkıntı yok dedi Allahım şuan o kadar rahatladım ki çok şükür ya çok şükür 🤲🏻 Valla sizin postu görmeseydim herhalde hala sıkıntı içinde beklemeye devam edecektim size de teşekkür ederim mana oldunuz mutluluğuma 🙏🏻🧡