Zisan14 test sonucu ihtimaller düşük diyor fakat bende nifty test yaptırmış biri olarak diyebilirim ki sonuç bu şekilde verilmiyor diye biliyorum. Yani özellikle yazıyor tanı testi değil tarama testidir. Fakat nifty test tanı testidir. Sonuca düşüj veya yüksek demez. Bebeğin şu hastalığı taşıyor bu hastalığı taşıyor denir. Ayrıca nifty test için hangi ülkeye gittiyse oradan aranarak bilgilendirilirsiniz sadece size test sonucu gönderilmez. Benim testim almanyaya gitmişti 8. Günde Almanya’dan arayıp bebeğiniz bu hastalıkları taşımıyor diye bilgi vermişlerdi.