EngucluAnne ilk gebeliğimde kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum ,kürtaj sonrası genetik test yaptırdım,kanımda pıhtılaşma olduğu için doktorum eğer hemen gebelik düşünüyorsan içmeye başla dedi ,3 aylık bekledim ve 3 ay boyunca kullandım şimdi 17 haftalık gebeyim hala kullanıyorum ,her kontrolde soruyorum doktorum içmeye devam diyor.