Merhabalar 13+2 hamileyim normal şartlarda sigara kullanan bir insanım en büyük korkum da pıhtılaşma dolayısıyla bebeğime birşey olursa duyduğuma gore de coraspini herhangi bir tahlil yapmadan da tedbir amaclı veren doktorlar varmış. Sizlerin bu konuda bilgisine ihtiyacım var doktoruma henüz danışmadım bu konuyu randevumu da 1 ay var daha.