Arkadaslar merhabalar 😃 bende 32+4 üm ama söylediğiniz jiç bir sıkıntıyı yasamıyorum dr ile randevum bu ay sonu acaba agrı sancı öı hıssetmıyorum karnım şiş vs değil hatta bazen yokmuş gibi hissediyorum acaba ters bir durum mu ya benım ki doğum seklı yada vs de sıkıntı cıkarmıki bana zaten dr m bır saatlık yolda korkuyorum😥