Dilek06 32+6 olduk. Nefes darlığı yaşıyorum. Bazen bel ağrım oluyor. İnanılmaz mide yanması yaşıyorum. Yemeği 6 gibi yiyorum 2 ye kadar mide yanmasından uyuyamıyorum. Ara ara kramp ağrım oluyor. Sıcaklardan çok bunaldım artık. Kilosu arttıkça hareketleri de can yakıyor artık. Az kaldı sağlıkla gelsinler 😊 ben ankaralıyım aslen Balıkesir de yaşıyorum eşimin işinden dolayı