Prensesgeliyor evet parmak emmeside kötüymüş canım insallah bırakır ama bazı bebekler emzik emseler bile yine de parmak da emiyorlar benim görumcemin kızı hiçbir emziği almadı o da hemen vermedi sizin gibi birkaç hafta sonra ver dediler en son chicco nun emziği sadece gece yatarken kendi göğsünden çektiği anda veriyor uykuya dalsın diye onu da atıyor hemen parmakta emdi birkaç ay onu da bıraktı suan emmiyor bişey ama çok uğraşıyor oda ne uyuyor ne başka bişey . Ben o nedenle ya hastane de ya da eve gelince vermeyi düşünüyorum emziği . Diş yapısını da çok bozduğunu düşünmüyorum genetik birsey o bana göre 🙂