Bebeğim 34 günlük Nuk nature sense biberon kullanıyoruz biz. Anne göğsü gibi olandan, çok şükür meme reddi yaşamadık inşallah da yaşamayız. Emzik de mamajoo aldım, nuk aldım, wee aldım hiç birini tutmadı(doktorum emziğe başla dedi) suavınex kauçuk tuttu en sonunda :))