Skn23 diş apsesi, bogaz enfeksiyonu ve kanda enfeksiyon, 3 ayru kez kullandim sanirsam ve de atesli hastaliktan serum yedim 1000 mg parasetamol, son haftalarda ishalden bi serum ve ilac falan filan.. bisey olmadi yani sonuç olarak dogum yaptım bebegim sağlıklı Allahin izniyle 2 aylik olucaz.. ne bileyim ona gore veriyorlar yani