Perihan05 valla canım şuan ben post açmayı düşünüyordum bu postu gördüm 30.haftamda başladı el şişmesi hafifti uyuşmada var bende magnezyum kullanıyorum uyandığımda aşırı sis oluyordu sol elim geçiyor ama sag elimde parmak uclarimda uyuşma hiç geçmedi şuan 36+6 yim iki gündür iki elimde aşırı sis ve inmiyor ve ağrıyor sızlıyor egzersiz yapıyorum soğuk su buz ile masaj yapıyorum biraz faydası oluyor ama hiç böyle sizlamazdi yarın kontrolum var Doktorum ne dicek bakalım çok kötü bise umarım geçer