Kızlar ben 22 hafta 5 günlük hamileyim ama Ellerimi çok kötü oldu hem şişti hem koluma kadar agrısı var doktor ilaç yazdı ama hiç faydasını görmedim bu agrı geceleri beni uyutmuyor işimide yapamıyorum benim gibi aynı durumda olan varmı önerilerinizi paylaşın lütfen