35 haftalık olduk biz de saat başı uyanıyorum nerdeyse wc kalkıyorum yada su içiyorum filan uykuya dalmak çok zor agirlasiyoruz git gide cnku. Bi de sıcaklardan illallah geldi neyseki çocuklarımız serin havalara denk geliyor da isilik ile filan uğraşmamış oluruz en azından onlar rahat etsin terlemesin😆 Allah hepimizin yardımcısı olsun