ksnrkck Edaahs bana tek doz yapildi mezuniyetimi sordu onlisans dedm tmm 2.doza gerek yok sende dedi ne alakaydi bilmiyorm sormadimda tirsmadim degil agrisinj cekmek istemedigimden ses cikarmadim.. Hic agrida hissetmedim o tek dozda..
Edaahs ksnrkck allah allah ne alakası varmışki bende lisans mezunuyum ama hiçte öyle bişey demediler 🤔
Beyzanurlina Edaahs ilk dozumu 17. Haftamda yaptırdım 21 haftalık olcaz bı agrı yasamadım hiç haftaya 2. Dozum var
2013__ilkay PinPera bende altı yıl önce Doğum yaptım ebe tek doz yeterli olur dedi 20 haftada yapılacak size de tek doz yapabilirler
Sedef16 PinPera ben 7 yıl önce tetenoz aşısı oldum hemşiremede bunu sorunca söyledim zaten bana tarih verdi sadece 1doz yapıcam sana dedi Cuma olucam inşallah
Hazelkrnz Edaahs canım ağır olan 1. Zaten 2. Inan hiç bisey yok ve mutlaka yaptır bende böyle bi post açmıştım çok canım yanmıştı 🤭 ama hiç bişey yokmuş çok mutlu olmuştum ağrımadı diye🤣
Fatma1663 Edaahs benim ilk hamileliğimde 1 doz yeterli demişti doktor. Sudan ikinciye hamileyim yine bir doz yaptıracağım