Edaahs Kızlar tetanoz 1. Dozu vurdurdum ama ağrısından ağlıuorum resmen kolumu kaldıramıyorum hiç 3.günü bugün 2dozu vurdurmasam olurmu acaba 🤭
Alarasel Edaahs ağrır cnm herksde ağrır bnmde ağrıdı ama ilk dızu boşu boşuna yaptrmş olucaksn ikinci doz olmadna bi işe yaramaz ilk doz baz aşı oluyo ikincisi koruyucu özelliği olan
Sultanas Edaahs 1. Benimde çok ağrılı oldu 2-3 gün önce 2. Yi vurundum sanki hiç birşey olmamış gibiydi hiç hissetmedim
Sasahu Ebrukuzey bence de 2. Doz çok fazla ağrı yapmıyor bende Cuma günü yaptırdım ilki kadar ağrımadı.
fadimdurmus Edaahs ikinci dozunu bir ay sonra uyguluyolar zaten birinci dozuna katlandıysan etki göstermesi açısından ikinci dozu mutlaka vurulmalısın diyorum ben 😋
PinPera Kizlar ben 2016da tetanoz vuruldum parmagimi kesmistim. Dikis atilacakti. Hatirliyorum 5 yil gecerli demisti. Ama bu hamilelik tetanozu kafami karistirdi. Vurulcak miyim vurulmayacak miyim? Bilgisi olan beni aydinlatabilir mi acaba?
Edaahs PinPera sağlık ocağına yada doktoruna bi sor istersen belki yaptırmana gerek kalmaz normalde 5 yıl geçerli.
Dmt01 PinPera sağlıkocagında zaten soruyolar daha önce tetanoz aşısı geçmişiniz varmı diye size sormadılae mı kayıt yaptırırken siz söyleyin yinede belki dozu farklı oluyodur ya da hiç yapmıyorlardır
2013__ilkay PinPera bende altı yıl önce Doğum yaptım ebe tek doz yeterli olur dedi 20 haftada yapılacak size de tek doz yapabilirler
Sedef16 PinPera ben 7 yıl önce tetenoz aşısı oldum hemşiremede bunu sorunca söyledim zaten bana tarih verdi sadece 1doz yapıcam sana dedi Cuma olucam inşallah
Edaahs Alarasel söylediler biay sonra gitmem gerektiğini biliyorum ama okadar cok ağrım varki kolumu oynatamıyorum diğerini yaptırmaya gözüm kesmedi😏
Kbramsa Edaahs bende ilk dozda çok ağrı çektim ödemde oldu hatta ama 2. Doz da ağrım dahi olmadı 🤷🏻♀️
Alarasel Edaahs ama ağrıması çok norml üç gün ağrıyabilir cnm sabret biraz çok şişlk ve aşırı ağrı olması lazm kötü bir durum olması için bnmde öyleydi üstüne yatamadm özellkle ikinci gün hateket ettirince acıdı falan norml
Edaahs Alarasel şişlik olmadı şükür kolumdan koltuk altı ve omzuma vuran bi ağrı var sadece . Yaptırdığım gün cok rahattım kendimi cok şanslı hissetmiştim taa ki diğer sabaha uyanana kadar. Kahvaltımı hazırlarken raftan bardak bile alamadım