Elats61 tam aynı diyemem yatarken de ayaktayken de kasılmalarım oluyor onlar da bir ağırlık ve rahatsızlık sebebi. Yatarken kasılmam olunca mesala dokununca karnıma hissizlik ve ağrı oluyor. Kasılmaların dışında ayakta çok kalmışsam böyle karnıma ağırlık bağlamışlar da aşağı çekiyormuş gibi hissediyorum, ne kadar uzun ayakta kalmışsam yatınca doğru orantılı olarak bir süre ağırlığı hissediyorum sonra dinlendikçe geçiyor.