Elats61 ben de tam 20 haftalıkken yaşamaya başladım o durumu anlam veremiyordum diğer belirtilerdendir diye düşünüyordum. Ayrıntılı ultrasona girince rahim ağzı kısalığı ve erken doğum riskimin olduğunu öğrendim. Bence sen de ya bir an önce doktora git ya da gidene kadar ayakta ve oturarak çok fazla vakit geçirme derim. Kesin böyle bir durum vardır diye bir şey yok, bünyeden bünyeye çok değişiyor belirtiler ama önlem amaçlı çok yorma kendini bence 😊